Графік роботи
Кошик
USD - 32грнEUR - 35грнPLN - 8грн
Ми працюємо для Вас!
Avto.pro
Вам передзвонити?

Класифікація моторних олив по ILSAC

Класифікація моторних олив по ILSAC

 


ILSAC (International Lubricant Standartization and Approval Committee) - це Міжнародний Комітет по Стандартизації і Апробації Моторних Олив. Був створений по ініціативам Американською асоціацією виробників Автомобілів (Аама) і Японської Асоціацією Виробників Автомобілів (JAMA) з метою посилення вимог, що пред'являються до виробників моторних олив для бензинових двигунів.

 

Класифікацію ILSAC необхідно розглядати як підклас (правильніше сказати «категорію») в API класифікації, хоча вона і є самостійною. Але що ж дає такий підклас і чим він відрізняється просто від API?

 

Від стандартизації API стандарт ILSAC додатково посилює вимоги до:

 

  • підвищеної стійкісті до зрушення (олива виконує свої функції навіть при підвищеному тиску)

 

  • обов'язково присутня економія палива (використання оливи стандарту можна заощадити на витраті палива);поліпшена фільтрація при знижених температурах

 

  • низька летючість оливи (моторні масла з часом витрачаються (угар, летючість і все таке), ця якість знижує витрату оливи)

 

  • мала присутність фосфору в оливі (каталізатори прослужать довше)

 

  • знижене піноутворення

 

  • знижена в'язкість оливи (особливо помітно на високопотужних двигунах ).

 

На сьогоднішній день офіційно стандартизовані 5 категорій ILSAC -  GF-1, GF-2, GF-3, GF-4, GF-5.

  • GF-1 - введена в 1994 році і безнадійно застарла. Абсолютно збігалася з API SH. Включала в себе початкові вимоги до моторних олив японських і американських автомобілів.

 

  • GF-2 - з 1997 року збігається з API SJ, на сьогоднішній день теж є застарілою.

​​​​​​​

  • GF-3 - з 2001 року відповідає API SL. Пред'явлені підвищені вимоги по екологічності вихлопної системи, економії палива, забезпечення продуктивності двигуна при критичних навантаженнях і по терміну служби. Теж вважається застарілою, проте досі використовується.

​​​​​​​

  • GF-4 - з 2004 року відповідає API SМ, перекривиє стандарти починаючи GF-3 за всіма параметрами: поліпшені миючі властивості та економія палива, посилені вимоги до вмісту фосфору до 0,08%. Більш довго зберігає свої властивості на весь період експлуатації.

​​​​​​​

  • GF-5 - введений в 2010 році разом з API SN. Стандартизовані масла призначені для забезпечення високої захисту поршнів і турбокомпресорів від високотемпературних відкладень, високі вимоги пред'являються до шламоутворення. Головна відмінність від попередніх версій - можливість застосування в двигунах, що використовують біопаливо. Найновіший захист систем токсичності вихлопних газів (на даний час). Максимально збільшений інтервал заміни оливи. Є визначальним стандартом для всіх двигунів останнього покоління.

​​​​​​​