Графік роботи
Корзина
USD - 28.3грнEUR - 34.4грнPLN - 7.6грн
Ми працюємо для Вас!
Avto.pro
Вам перезвонить?

Класи якості API для дизельних моторів

Класи якості API для дизельних моторів


Клас API СJ-4 - діє з 1 жовтня 2006. 
Даний клас розроблений спеціально для важко навантажених двигунів. Відповідає ключовим вимогам за нормами викидів NOx і твердих частинок для двигунів 2007 року випуску. На масла CJ-4 вводяться ліміти за деякими показниками: зольність менше ніж 1,0%, сірка 0,4%, фосфор 0,12%. 
Нова класифікація вміщує вимоги попередніх категорій API CI-4 PLUS, CI-4, але несе значні зміни вимоги у відповідь на потреби нових двигунів, які відповідають новим екологічним стандартам 2007 і пізніших моделей. 

Клас API CI-4 (CI-4 PLUS) - новий експлуатаційний клас моторних масел для дизельних двигунів. У порівнянні з API CI-4 підвищені вимоги до питомої змісту сажі, а також випаровування і високотемпературного окислення. При сертифікації в даній класифікації моторне масло має тестуватися в сімнадцяти моторних тестах. 

Клас API CI-4 - клас введений в 2002 році. 
Ці моторні масла застосовуються в сучасних дизельних двигунах з різними видами уприскування і наддуву. Моторне масло, відповідне даному класу, повинно містити відповідні мийно-диспергуючі присадки і має, в порівнянні з класом CH-4, підвищену стійкість до термічного окислення, а також більш високі диспергуючі властивості. Крім того, такі автомастила забезпечують істотне зменшення чаду моторного масла за рахунок зниження летючості і зменшення випаровування при робочій температурі до 370 ° C, під впливом газів. Посилено також вимоги щодо холодної прокачуваності, збільшений ресурс зазорів, допусків і ущільнень мотора за рахунок поліпшення плинності автомастила. 
Клас API CI-4 введений в зв'язку з появою нових, більш жорстких вимог по екології та токсичності вихлопних газів, які пред'являються до двигунів випускається з 1 жовтня 2002 р 

Клас API CH-4 - діє з 1 грудня 1998 року. 
Моторні масла даного класу застосовуються в чотиритактних дизельних двигунах, які експлуатуються в високошвидкісних режимах і відповідають вимогам норм і стандартів по токсичності вихлопних газів, прийнятих в 1998 році. 
Автомастила API CH-4 відповідають досить жорстким вимогам як американських, так і європейських виробників дизельних двигунів. Вимоги класу спеціально розроблені для використання в моторах, які працюють на високоякісному паливі з питомою вмістом сірки до 0,5%. При цьому, на відміну від класу API CG-4, ресурс цих моторних масел менш чутливий до використання дизельного палива з вмістом сірки більше 0,5%, що особливо актуально для країн Південної Америки, Азії, Африки. 
Моторні масла API CH-4 відповідають підвищеним вимогам і повинні містити присадки, більш ефективно запобігають знос клапанів і утворення нагару на внутрішніх поверхнях.Можуть застосовуватися, як замінники моторних масел API CD, API CE, API CF-4 і API CG-4 відповідно до рекомендацій виробника двигуна. 

Клас API CG-4 - клас представлений в 1995 році. 
Моторні масла цього класу рекомендуються для чотиритактних дизельних двигунів автобусів, вантажних машин і тягачів магістрального і немагістральних типу, які експлуатуються в режимах підвищених навантажень, а також високошвидкісних режимах.Моторне масло API CG-4 підходить для двигунів, в яких використовується високоякісне паливо з питомою вмістом сірки не більше 0,05%, а також в моторах, для яких не висувається особливих вимог до якості палива (питомий вміст сірки може досягати 0,5% ).
Автомастила, сертифіковані за класом API CG-4, повинні більш ефективно запобігати знос внутрішніх деталей двигуна, утворення нагару на внутрішніх поверхнях і порушених, окислення, піноутворення, утворення сажі (ці властивості особливо потрібні для двигунів сучасних магістральних автобусів і тягачів). 
Клас API CG-4 створено в зв'язку з затвердженням в США нових вимог і стандартів по екології і токсичності вихлопних газів (редакція 1994 року). Моторні масла цього класу можуть застосовуватися в двигунах, для яких рекомендуються класи API CD, API CE і API CF-4. Основний недолік, що обмежує масове використання автомастил даного класу, наприклад в східній Європі і Азії, це суттєва залежність ресурсу автомастила від якості використовуваного палива.

Клас API CF-2 (CF-II) - автомастила, призначені для застосування в двотактних дизельних моторах, які експлуатуються у важких умовах. 
Клас введений в 1994 році. Моторні масла цього класу зазвичай використовуються в двотактних дизельних двигунах, які працюють в умовах підвищеної навантаженості.Масла API CF-2 повинні містити присадки, які забезпечують захист підвищеної ефективності від зносу внутрішніх деталей двигуна, наприклад циліндрів і кілець. Крім того, ці автомастила повинні запобігати накопиченню відкладень на внутрішніх поверхнях двигуна (поліпшена функція очищення). 
Моторне масло, сертифіковане за класом API CF-2 має поліпшені властивості і може використовуватися замість попередніх аналогічних масел за умови наявності рекомендації виробника. 

Клас API CF-4 - моторні масла для використання в чотиритактних дизельних моторах, починаючи з 1990 року випуску. 
Моторні масла даного класу можуть використовуватися в чотиритактних дизельних двигунах, умови експлуатації яких пов'язані з високошвидкісними режимами. Для таких умов вимоги до якості масел перевищують можливості класу РЄ, тому моторні масла CF-4 можуть використовуватися замість масел класу РЄ (при наявності відповідних рекомендацій виробника двигуна). 
Автомастила API CF-4 повинні містити відповідні присадки, які забезпечують зниження чаду автомастила, а також захист від нагару в поршневий групі. Основне призначення моторних масел даного класу - застосування в дизельних двигунах надпотужних тягачів та інших автомобілів, які використовуються для дальніх поїздок по автомагістралях. 
Крім того, таким моторних мастил іноді присвоюється здвоєний клас API CF-4 / S. У такому випадку, за умови наявності відповідних рекомендацій виробника двигуна, ці автомастила можуть застосовуватися і в бензинових двигунах. 

Клас API CF (CF-2, CF-4) - моторні масла для дизельних двигунів з непрямим уприскуванням. Класи введені починаючи з 1990-го і по 1994-й роки. Цифра через дефіс означає дво- або чотиритактний двигун. 
Клас CF описує моторні масла рекомендовані до застосування в дизельних двигунах з непрямим уприскуванням, а також інших видах дизельних двигунів, які працюють на паливі різної якості, в тому числі і з підвищеним вмістом сірки (наприклад, більше 0,5% від загальної маси). 
Моторні масла, сертифіковані за класом CF, містять присадки, які сприяють більш ефективному запобіганню відкладень на поршні, зносу і корозії мідних (з вмістом міді) підшипників, що має велике значення для двигунів цих видів, і можуть прокачуватися звичайним способом, а також за допомогою турбонагнетателя або компресора. Моторні масла цього класу можуть використовуватися там, де рекомендується клас якості CD. 

Клас API РЄ - моторні масла для використання в дизельних моторах, починаючи з 1983 року випуску (застарілий клас). 
Автомастила даного класу призначалися для використання в деяких надпотужних турбированних моторах, що характеризуються суттєво підвищеною робочою компресією.Застосування таких масел допускалося для двигунів як з низькою, так і з високою частотою обертання валу. 
Моторні масла API РЄ рекомендувалися для низько- і високоспритних дизельних двигунів, випущених, починаючи з 1983 року, які експлуатувалися в режимах підвищеного навантаження. За умови наявності відповідних рекомендацій виробника двигуна, ці автомастила могли бути використані також в моторах, для яких рекомендувалися моторні масла класу CD. 

Клас API CD-II - моторні масла для використання в надпотужних дизелях з двотактним рпабочім циклом (застарілий клас). 
Клас введений в 1985 році для використання в двотактних дизельних моторах і є, по суті, еволюційним розвитком попереднього класу API CD. Основним призначенням використання таких автомастил було застосування в важких потужних дизельних двигунах, які встановлювалися, в основному на сільськогосподарську техніку. Моторні масла цього класу відповідають усім робочим стандартам попереднього класу CD, крім цього істотно підвищені вимоги щодо високоефективної захисту двигуна від нагару і зносу. 

Клас API CD - моторні масла для дизельних двигунів підвищеної потужності, які використовувалися в сільськогосподарській техніці (застарілий клас).Клас введений в 1955 році для звичайного використання в деяких дизельних моторах, як атмосферних, так і турбованих, зі збільшеною компресією в циліндрах, де вкрай важлива ефективний захист від нагару і зносу. Моторні масла цього класу могли використовуватися у випадках, коли виробником двигуна не висувалися додаткові вимоги до якості палива (включаючи паливо з підвищеним вмістом сірки). 
Автомастила API CD повинні були, в порівнянні з попередніми класами, забезпечувати підвищений захист від корозії підшипників і високотемпературного нагару в дизельних моторах. Нерідко моторні масла цього класу називали «Caterpillar серія 3», завдяки тому, що вони відповідали вимогам сертифікації Superior Lubricants (Series 3), розробленої тракторної компанією Катерпиллар.

Клас API СС - моторні масла для дизельних двигунів, які експлуатуються в середніх режимах навантаження (застарілий клас). 
Клас введений в 1961 році для використання в деяких моторах, як атмосферних, так і турбованих, які характеризувалися підвищеною компресією. Моторні масла цього класу рекомендувалися для двигунів, які експлуатувалися в режимах помірної і високої навантаження. 
Крім того, за умови наявності рекомендацій виробника двигуна, такі автомастила могли використовуватися в деяких потужних бензинових моторах.
У порівнянні з більш ранніми класами, моторні масла API СС мали забезпечувати більш високий рівень захисту від високотемпературного нагару і корозії підшипників в дизельних моторах, а також від того, як іржавіє, корозії і низькотемпературного нагару в бензинових моторах. 

Клас API СВ - моторні масла для дизельних двигунів, що працюють із середнім навантаженням (застарілий клас). 
Клас затверджений в 1949 р, як еволюційний розвиток класу СА при використанні палива з підвищеним вмістом сірки без особливих вимог до якості. Автомастила API СВ призначалися також для використання в моторах з наддувом, які експлуатувалися в легкому та помірному режимах. Часто цей клас називали «Моторні масла« Додаток 1 », тим самим, підкреслюючи відповідність військовому приписом MIL-L-2104A Додаток 1.

Клас API СА - моторні масла для малонавантажених дизельних двигунів (застарілий клас). 
Автомастила цього класу призначені для використання в дизельних моторах, які працюють в легких і помірних режимах на якісному дизельному паливі. Відповідно до рекомендацій виробників автомобілів, можуть застосовуватися і в деяких бензинових моторах, які експлуатуються в помірних режимах. 
Клас широко використовувався в 40-х і 50-х роках минулого століття і не може використовуватися в сучасних умовах, якщо це не передбачено вимогами виробника двигуна.
Моторні масла API СА повинні мати властивості, що забезпечують захист від нагару на поршневих кільцях, а також від корозії підшипників в моторах з наддувом, для яких не передбачені особливі вимоги до якості палива, яке використовується.